تبلیغات
شهرت ؛ راه پولدار شدن - ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك

ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك

چهارشنبه 2 دی 1394  11:43 ق.ظ

تهران کارآفرین را بخاطر بسپارید(تی کی وب)، tkweb.mihanblog.com  و  tkweb.ir ، در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین پرداخت و دانلود نمایید برای خرید تلفنی با شماره ی ٠٩٠١٠٥٩٣٦٠٧ تماس بگیرید.

نظر به اینکه تعداد فایل ها ، پاورپوینت اماده ، مقاله ترجمه شده و پایان نامه اماده بسیار زیاد است موضوع مورد نظر خود را از ستون سمت راست جستجو کنید؛
هر فایلی با هر موضوعی را از ما بخواهید؛ تهران کارآفرین، تی کی وب، tkweb، افزایش امار بازدید ، کسب درآمد اینترنتی

خرید پایان نامه ، مقاله و پروژه های شما توسط تی کی وب : کافیست پروژه ی خود را برای ما به آدرس greenagahi@yahoo.com ارسال نمایید، در صورتی که جدید ، با فرمت ورد و با کیفیت باشد با شما تماس می گیریم.


ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك

ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك







دسته: مقالات ترجمه شده isi
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 1113 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 13

عیب تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتی به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد از جمله پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیك است ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از طریق تجزیه و تحلیل كنترل LQg و تعلیق استراتژی كنترل LQg آورده ش

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك - 2013

Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With  Parameters of Hydraulic System - 2013 IEEE

چكیده :
عیب تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتی به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد . از جمله پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیك است . ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از طریق تجزیه و تحلیل كنترل LQg و تعلیق استراتژی كنترل LQg آورده شده است . نتیجه گیری این است كه تعلیق فعال كنترل بیشتری بر ثبات و راحتی نسبت به تعلیق فعال داشته و PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID با هم مقایسه شده اند . عملکرد خروجی نیروی کنترل LQg بهتر از کنترل PID بوده است که می تواند از نیروی دریافت کننده سیگنال باشد.
 کلمات کلیدی : تعلیق فعال , مدل سیستم هیدرولیک , معادله واحد , کنترلLQg , شبیه سازی
1 – مقدمه :
تعلیق فعال بین فضای بدون فنر و معلق سازی براساس تعلیق منفعل می باشد . تعلیق واقعی خودرو می تواند از طریق اندازه گیری سیگنال سنسور شتاب و سنسور جابجایی به دست آید . خروجی محرک با تعیین استراتژی و کنترل آن می تواند اطمینانی از عملکرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بیاورد . بیشترین پژوهش ها رابط بین نیرو محرکه و جابجایی محرکه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون سیستم هیدرولیک دقتی ندارد . نقص ناشی از این رو نتایج عملی متفاوتی را در کنترل نشان می دهد . در نهایت شبیه سازی عملی کاهش را نشان می دهد . هسته تعلیق فعال استراتژی کنترل است . در حالیکه تحقیقات کشور ها هنوز در مرحله بهینه سازی استراتژی کنترل و پژوهش های تئوری است . حالت کنترل اصلی در تعلیق فعال نتیجه کنترل PID و کنترل فازی و کنترل شبکه عصبی و کنترل هوک می باشد .
کنترل PID و کنترل هوک مدل های کنترل نماینده هستند . آنها مقدار قابل توجهی زمان را برای تنظیمات PID نیاز داشته , در حالیکه کنترل هوک همیشه محافظه استحکام تنظیم شده دارد . سه شاخص ارزیابی شتاب شامل بدنه خودرو , انحراف تعلیق و تایر مورد توجه در کنترل LQg بوده و تضمین ثبات کنترل در شرایط مختلف کاری مورد توجه است . مدل براساس کنترل LQg ساخته شده است . که نتیجه آن سیستم هیدرولیک می باشد . و نتیجه مطلوب می تواند از طریق تایید ماتریس وزن متناظر با توجه به هدف کنترل مطلوب به دست آید .
2 – مدل تعلیق فعال :
تعلیق فعال شامل تقویت کننده و آهنربای الکتریکی , شیر کشویی , هیدرولیک و منبع هیدرولیک است . سیستم تعلیق در خودروی چهار چرخ برای این تحقیق مناسب در نظر گرفته شده است . که در آن بدنه ماشین به عنوان یک جسم صلب بوده و تایر ها به عنوان معادل های تعلیق می باشد . مدل فیزیکی در شکل 1 نشان داده شده است .
الف – مدل ورودی جاده
مدل ورودی جاده در تعلیق بسیار مهم است . جاده در این مقاله به صورت طبیعی براساس مدل زیر شرح داده شده است .

معادله1
که در آن X و مشتق X برای سرعت و جابجایی در جاده بوده و F0 وg0 وω(t) محدوده فرکانس پایین و ضریب زبری جاده و وضعیت جاده به طور جداگانه است .

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

برچسب ها : ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك , تعلیق فعال , مدل سیستم هیدرولیک , معادله واحد , کنترلLQg , شبیه سازی


نوشته شده توسط: تی کی من Tkman | آخرین ویرایش:- | نظرات() 

برچسب ها: ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك ، تعلیق فعال ، مدل سیستم هیدرولیک ، معادله واحد ، کنترلLQg ، شبیه سازی ، مقاله ترجمه شده ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك ،
How long does it take to recover from Achilles injury?
پنجشنبه 16 شهریور 1396 10:49 ق.ظ
Spot on with this write-up, I really feel this web site needs much more attention. I'll probably be returning
to read through more, thanks for the info!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر