تبلیغات
شهرت ؛ راه پولدار شدن - ترجمه مقاله +سرمایه گذاری +بازاریابی + مشتری +خرده فروشی

ترجمه مقاله +سرمایه گذاری +بازاریابی + مشتری +خرده فروشی

پنجشنبه 10 دی 1394  12:01 ب.ظ



ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی








دسته: مقالات ترجمه شده isi
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 361 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 18

قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات

قیمت فایل فقط 17,500 تومان

خرید

تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی - 2015

The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing

چکیده:

قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.

کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.

1-مقدمه:

بازاریابی رابطه مند به طور فزاینده ای در دانشگاههای بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفته و علاقه شدید در اعمال بازاریابی را دریافت کرده است. بازاریابی رابطه مند، به عنوان هدایت تمام فعالیتهای بازاریابی به سمت ایجاد، توسعه و حفظ مبادلات رابطه ای موفق تعریف شده است (مورگان وهانت1994). در دهه گذشته، ادبیات موجود نظریه هایی در بازاریابی رابطه مند برقرار کرده است و فرض می کند که سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند اعتماد مشتری، تعهد،  رضایت از رابطه را افزایش می دهد و به نوبه خود، این واسطه های رابطه ای نتایج عملکرد و فروشنده را تحت تاثیر قرار می دهد. (کرابسی، ایوانزو کاولسی 1990،DwyerوSCHURRو Oh 1087 مورگان وهانت 1994، پالمتیر، وانت، گریوال و ایوانت 2006).

قیمت فایل فقط 17,500 تومان

خرید

برچسب ها : ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی , قدردانی مشتری , بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی , برنامه وفاداری



نوشته شده توسط: تی کی من Tkman | آخرین ویرایش:- | نظرات() 

برچسب ها: ترجمه مقاله +سرمایه گذاری +بازاریابی + مشتری +خرده فروشی ، دانلود مقاله ترجمه شده ترجمه مقاله +سرمایه گذاری +بازاریابی + مشتری +خرده فروشی ، سایت ترجمه مقاله +سرمایه گذاری +بازاریابی + مشتری +خرده فروشی ، خرید ترجمه مقاله +سرمایه گذاری +بازاریابی + مشتری +خرده فروشی ، سفارش ترجمه مقاله +سرمایه گذاری +بازاریابی + مشتری +خرده فروشی ،
choc
دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 10:04 ق.ظ
Great delivery. Outstanding arguments. Keep up the great effort.
foot pain gout
شنبه 17 تیر 1396 04:00 ق.ظ
Because the admin of this web site is working, no question very soon it will
be renowned, due to its quality contents.
detailedwrinkle53.snack.ws
چهارشنبه 3 خرداد 1396 06:45 ق.ظ
Genuinely no matter if someone doesn't be aware of afterward its up to other users that they
will assist, so here it occurs.
manicure
جمعه 8 اردیبهشت 1396 03:05 ق.ظ
It's wonderful that you are getting ideas from this post
as well as from our dialogue made at this place.
BHW
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 09:03 ب.ظ
Hi, of course this paragraph is really good and I
have learned lot of things from it on the topic of blogging.
thanks.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر